neděle 14. srpna 2016

Loučení a dlouhá cesta do neznáma 🙈

Moje výměna začala v mém Rotary clubu, kterému moc děkuju za realizaci a podporu.

 
 
       Takhle jsme se loučili a vítali studentku z Japonska na krátkodobém pobytu. Balení byla poměrně složitá věc, protože co si s sebou vezmete na rok- nejlépe všechno. Do Prahy jsme vyrazili 11. 8. Odpoledne a "přespali" (asi 6 hodin) v penzionu nedaleko letiště. Na letišti jsem musela být 12. ve 4:30 ráno abych si stihla dokoupit a odbavit zavazadlo. Poslední loučení, zamáčknout slzu a hurá přes kontrolu ke gatu. A v 6:50 vzhůru do oblak směrem k Londýnu.Cestou do Londýna jsem dostala ne moc chutnou snídani ale v tu chvíli jsem za ní byla vděčná. Heathrow je hodně rozkehlé letiště tak jsem přes celý terminál šla asi 40 minut včetně kontroly. Našla jsem úspěšně svůj gate a oznámení o 30ti minutovém zpoždění. Ale jak pracovníci letiště tak i lidé kolem mě byli neuvěřitelně milí a ochotní, každej druhej si s váma povídá o výměně a podobně, stačí se jenom usmívat :D. Do letadla nás tedy pustili s menším zpožděním a všechny najednou, takže to byla neuvěřitelná fronta přes půlku haly. Je moc cestujících a málo prostoru pro příruční zavazadla, co se dá dělat, ale i stím mi jeden hodný pán pomohl. 10 hodin v letadle před náma, jaj. Pro člověka jako jsem já, co chvilku neposedí je to docela hrozná představa- dá se to zvládnout. Ačkoli jsme letěli přes den všichni zavřeli okýnka, takže v letadle byla tma. Dostali jsme docela chutný oběd a potom zmrzlinu. Pití je po celou dobu letu zdarma, což je docela super :). Ale to bych to nebyla já aby všechno bylo v pohodě a hlavně dobrodružství musí být. Než se v Americe, konkrétně v Dallasu, dostanete přes costums a vyzvednete si kufry, který vám následně půl hodiny prohledávaj nějakou dobu trvá a když potom hledáte vláček abyste se dostali přes celý letiště tak vám zbyde zhruba 10 minut do uzavření gatu. Jenže začlo neuvěřitelně pršet Takže se z 10 minut stalo 13 hodin :D
První noc v Americké posteli
Moje úžasná consuoleurka mi nejdřív přebookovala let do Denveru, ale ten se kvůli bouřce zpozdil ještě víc. A tak mi po 6ti hodinách v neuvěřitelný frontě domluvila spaní u strašně super chlapíka, kterej je přibuznej s mojí druhou rodinou. Měl úžasnej barák ale po 24 hodinách na cestách jsem viděl postel a padla do komatu. Ráno ve 4 jsme vyrazili na letiště, kde jsem ještě zjistila že musím na druhou stranu , protože mi změnili terminál.V 5:30 už v letadle do Eaglu ❤️ ani tentokrát americké aerolinky nezklamali a měli jsme jenom hodinu a půl zpoždění 😁😄 Ale i přes to všechno to byl nádhernej let při východu slunce.  Po příletu na mě čekala takováhle veselá delegace, což mě neuvěřitelně potěšilo. Byl to náročný let ale stálo to za to :) 

Do plavek jsem se převlíkala v restauraci a hurá na vodu, padlle boardem. To byl strašně super zážitek být na horským rybníku a pozorovat hory nad váma. Mooc hezký. Všechno je tu úžasný a rodina je skvělá :) 


P. S - nejsem moc velký pisálek, tohle je počítám nejdelší příspěvek, protože jsem to psala v letadle když jsem se nudila 😄



Žádné komentáře:

Okomentovat