sobota 20. srpna 2016

Týdenní novinky

Dneska je to přesně týden co jsem tady :) já vím není to žádná moc dlouhá doba, ale pro mě to bylo docela těžký. Co jsem zjistila, že je pro mě důležitý je, nikdy nebýt sama a být pořád něčím zaměstnaná. Poměrně se mi to daří :D
Jsem ráda, že jsem se odvážila a začala sbírat zkušenosti rokem v zahraničí :)
Jinak jsem si během týdne stihla zapsat předměty ve škole ( ty navazují na to co jsem napsala před tím, být pořád zaměstnaná. Což znamená že jsem si navolila předměty jako je chemie, matika, angličtina, životní prostředí a podobně.) a naučit se základy volejbalu.
Volejbal je hodně velká sranda, mám tam spousta kámošek .
. Máme trénink každý den cca. 3 hodiny, je to sezonní sport takže jenom do zimy :/ což je škoda, začalo mě to hodně bavit.
Škola začala 18. 8. ve čtvrtek a není to úplně složitý učivo až na to, že všechno je v angličtině.

V téhle sestavě jsme sjížděli divokou
řeku Colorado, docela makačka :D
( výměnná studentka z Finska- Tiia Kiuru, naše ředitelka zábavy- Sally a já)
 Moje ségra a kamarádka z volejbalu :)

 Takhle vypadá škola, je zvláštní jak tady řídí všichni moji vrstevníci. Takže je před školou fakt hodně aut. Všichni všude jezdí autem :D





Obědy na střední v Americe jsou cool, každej má vlastní, ale stejně jí spolu :)
První zápas, nehrála jsem, páč to fakt neumim :D Ale náš tým byl hodně dobrej :)
 Společná teamová večeře večer před zápasem a hraní 'vidliček' :D



jeden ze dvou labradorů u nás doma :)

Ale stejně jsou nejlepší večery s rodinou, kdy všichni sedíme v kuchyni a povídáme si :)

S láskou Klárka z USA :)

Žádné komentáře:

Okomentovat