pondělí 28. listopadu 2016

Výlet na díkuvzdání a Vánoce za dveřmi

Ahoj!
Toto bude zase trošku zajímavější příspěvek plnej fotek a zážitků.
Jela jsem s mojí kámoškou Tiiou a její host rodinou na tour po západních státech.
1. den jsme vyrazili v pondělí brzo ráno do Grand Canyonu. Cesta trvala něco málo přes 10 hodin. Takže nás bylo nasáčkovaných pět v autě a neměli jsme se kam hnout, ale to už je na úkor úžasnýho americkýho road tripu. Když jsme dorazilo do grand Canyonu už byla tma tak jsme jenom šli na večeři a ubytovat se v takovým malým hotýlku těsně na hraně Té největší díry na zemi.






2. den- Ráno jsme se vzbudili a šli jsme na luxusní snídani s výhledem na Grand Canyon. Pak jsme se šli trochu projít a projet vyhlídkovým autobusem.




 najdi zvíře na obrázku ...














3. a 4. den- Brzo ráno jsme se šli podívat na východ slunce. Což bylo úžasný a pak jsme vyrazili na cestu do San Diega. V San Diegu má ta rodina známí, takže jsme trávili den díkuvzdání s nima. Něco Vám  musim říct, celá rodina jsou Asiati, mám pocit, že z Číny. Mají dvě dcery, starší je jejich, génius v hraní na piano a na violoncello a ta druhá je adoptovaná a je to nejroztomilejší holčina co jsem kdy viděla. Celá ta rodina je úžasná, oba rodiče doktoři, mají obří barák a jsou neuvěřitelně otevření! Hrozně jsem se do tý rodiny zamilovala. Takže jsme měli Čínsko-Americký díkuvzdání. A díku tomu jsem poznala novou kulturu bez toho aniž bych musela vycestovat ze týhle země. Takže to se taky započítává do mojich zkušeností.




poslední fotky a razíme











písečný duny v Kalifornii, nádhera, ten písek byl naprosto dokonalej.




 přirozeně dětská radost!!








tohle už byla pláž v San Diegu, kde bylo krásně teplo




5. den jsme šli s touhle rodinou na Čínský "brunch" (snídaně a oběd dohromady). Což bylo naprosto boží. Tolik nových věcí sem neochutnala ani nepamatuju :) poté jsme vyrazili na cestu do Las Vegas. Což by normálně mělo trvat cca. 4 hodiny a nám to trvalo cca 7, kvůli zácpě uprostřed kalifornský pouště. Takže jsme do Vegas dorazili za tmy, ale i tak jsme neváhali a šli se projít :)



trocha San Diega!! :) 
Velkolepé uvítání v Las Vegas!









Casina na každým rohu :D




Tahle fotka je pořízena zhruba v půl jedné ráno, toto jsou vnitřní Benátky udělané jako obchodní centrum a hotel, trochu matoucí.
Kdo to nevíte tak Las Vegas je obrovské město uprostřed pouště. Celý Las Vegas je tvořený rozkradenýma památkama a nádherama jak Evropských tak Amerických měst. Bylo tam spousta lidí a hluku, ale i tak se mi to město líbí. Kdykoliv se můžete kouknout jak se hraje těžkej hazard, nebo na nejznámější fontánu na světě, která hrála snad ve stovce filmů.


6. den- Před dlouhou cestou domů (cca. 12 hodin), jsme vyrazili trochu nakupovat. A tak jsem si pořídila nový boty na basket a nějaký jiný potřebný věci hah. Cestou domů jsme vystřídala snad všechny polohy co jsem mohla i nemohla, ono když máte dlouhá nohy jako já tak se nedělá úplně snadno :D
Tohle je moje oblíbená fotka Vegas. Žádný lidi ani auta, jenom krása Paříže a New Yorku v jednom :D







Když jsem přijela domů, měla jsem totálně vánoční náladu tak jsme koukali na Sám doma a připravovali nějakou vánoční výzdobu. Další den jsem upekla pravé české perníčky s troškou amerického vylepšení , hah. Jsou trošku tvrdý, ale vysvětlete Amíkům, že perníčky jsou nejlepší až kolem nového roku :D 

Takhle vypadá můj basketbalovej tým.
To by bylo všechno :) už konečně máme sní takže jsem připravená na sezonu !!
S láskou všechny zdravím!

1 komentář: