neděle 28. srpna 2016

první celý týden školy a první RYE meeting :)

Tak jsem tu 14 dní, yeay! Tenhle týden byl o 100% lepší než ten předešlý :)
Zaběhla jsem se ve škole, našla kamarády a svět je hned růžovější :)
V neděli jsme byli ve Vailu, vyjeli lanovkou na nejvyšší horu a udělali pár fotek :) pak si prošli město :) ( kdo neví ve Vailu a v okolí je největší lyžařské středisko v celé severní Americe)




V pondělí jsem šla normálně do školy :) a tak něco o mých předmětech :) Chemie- jme asi 3 ldi ve třídě kdo tuší že existujou nějaký chemický rovnice a co to zhruba děla :D je to jednoduchá chemie až na ty anglický názvy a tak no :/ ale to se všechno naučim :) tohle je fotka z první laborky :)
Vaření- taková odpočinková hodina, většinou plná srandy :D první hodinu jsme se učili jak dělat popkorn v mikrovlnce, tak jsem si z toho dělala srandu, že je to velký kuchařský umění :D 
APES (věda o životním prostředí pro vysoké školy)- můj nejoblíbenější předmět. Mám skvělý spolužáky a učitele. Měla jsem s tím předmětem trochu problém, protože si mysleli, že to pro mě bude moc těžký tak mi ho chtěli vzít, ale já jsem je přesvědčila o opaku :) 
Angličtina- je trochu náročná, ale ne moc :) je to spíš literatura a občas nějakej ten sloh. Nic extra těžkýho.
s Matikou jsem na nejvýš spokojená, můj učitel je úplně stejnej jako Vrba ( kdo neznáte Vrbu je to můj třídní a učí mě matiku). Jakože fakt totožnej stejně chytrý vtípky, stejně hrozný písmo a zhruba stejný chování. :D Až mi z toho jde hlava kolem.
Kreslení- další odpočinková hodina, kde se můžu vyblbnout :)
Takhle se učím :) Mají hodně domácích úkolů, který tvoří 50% známkování , takže je každej poctivě dělá- velký rozdíl narozdíl od naší školy :D
Volejbal hraju každej den cca. 3 hodiny  (nebo spíš se snažím hrát :D) a takhle to vypadá když se seriozně fotí 12 vysmátejch holek :D

V pátek byl první školní zápas v americkým fotbalu :) to byla vážně sranda, asi 3 lidi se mi snažili vysvětlit pravidla, trochu jsem pochopila ale koučovat bych to nemohla :D
Docela se to tady řeší až jsem z toho překvapená, všichni měli na sobě školní barvy a trička školy, byla to sranda. :)
V sobotu ve 12 si mě vyzvedla naše ředitelka zábavy vyrazili jsme do Grand Junction :) takový větší město na západ od Denveru :) 




tam jsme se potkali se všema studentama z okolí ca. 2 hodiny cesty. Byli tam studenti z Dánska, Německa, Španělska, Indie, Turecka a Brazílie :) Sešli jsme se úžasná parta a jsem ráda, že se s těmahle lidma budu scházet po celou dobu naší výměny. :)



takhle vypadají Američtí reboundi :D 
holčina ze Španělska <3


A takhle jsme se nadšení a po 3 hodinách spánku vraceli zpátky k našim host rodinám :)
Takže se tu ve zkratce mám úžasně :D S láskou zdraví Klárka 








Žádné komentáře:

Okomentovat