pondělí 5. září 2016

Tři týdny?...

Zdravím, jsem tu téměř přesně tři týdny, strašně rychle to uteklo. Zdá se mi to ani ne jako dva týdny. za tenhle týden se toho až tak moc nestalo. Chodila jsem normálně do školy, dělala úkoly, měla 3 hodinový tréninky a tak.
V úterý byl první zápas v socceru, což je normální fotbal. Jsem jedna z mála kdo umí pískat na prsty tak toho dost využívám při fandění :)




a prohráli jsme to takže moje fandění bylo k ničemu :D
V pátek jsem měla svůj první test z APES ( životní prostředí) takže jsem se ve čtvrtek trochu učila.
 zatím nevim jak dopadl.
V pátek jsem přespávala u kamarádky, kde jsem se poznala s novou výměnnou studentkou ze Švédska ( není tu s rotary...) 

pekly jsme dort, koukaly na filmy. Takovej normální dívčí večer :)

V sobotu mě vyzvedla Sally (ředitelka zábavy) a vyrazili jsme na nejhezčí jezero v okolí. Tam jsme si půjčili kánoj a trochu se projeli po vodě, viděli losa a podobně :D PINEY LAKE










Poté jsme vyrazili do Beavre Creeku (další 'alpské' městečko), kde byl Oktoberfest, takže jsem si připadala jako doma :D





V neděli jsme měli dobročinnou akci s Rotary ve Vailu. Byli to závody gumových kachniček a my (já a Tiia z Finska) jsme k tomu dělaly propagandu :D
 Jestli chcete nasbírat co nejvíc dětských objetí a úsměvů, navlečte se do obří masky kačera a máte vyhráno. Za celej můj život mě neobjalo tolik dětí jako v tenhle den.
 Je to radost dělat  někomu radost. :)
12000 gumových kachniček na jednom místě <3
aaaa start.....




Výtěžek z téhle akce se blížil k půl milionu, takže si myslim že docela vydařený a navíc to byla sranda :)



Malá projížďka v golfovém vozítku a to je pro tenhle týden všechno :) 
P.S.- postupně zmenšuji obsah textu v příspěvcích, tak se aspoň kochejte fotkama :D


Žádné komentáře:

Okomentovat