pondělí 19. září 2016

5. týden :)

Tak Vás zase zdravím, tenhle týden byl docela časově náročnej. Tak se omlouvám za menší zpoždění :)
V úterý po škole jsem jela fandit mladší host ségře(Halle-12) na volejbalovej turnaj, kde poprvé dala svoje podání přes síť. Takže úspěch velikej! Nemám od tama žádnou fotku, protože jsem měla vybitej telefon. Ale ségra byla nadšená, že jsem tam byla :)
Ve středu jsme na vaření dělali skořicový šneky! byli božský!

A byl první volejbalovej školní zápas!!!
 Billboardy pro fanoušky, vypadá to hodně efektně. Moooc se mi to líbí a je to vtipný!

 Fandící nálada s Idou :)


Tady trochu ukázka z atmosféry :D
Ve čtvrtek jsem jela já a Sally na koncert blízko k Denveru. Red Rocks se to jmenuje, je to obrovskej amfiteatrtvořenej z červenýho kamene s kapicitou něco okolo 10 tis lidí. Což je fakt obří a koncerty jsou tam pochopitelně boží.










 V dálce výhled na Denver, bylo to dech beroucí!!!

 Docela náročná noc, koncert končil okolo jedné. Z Denveru k nám to trvá 2 a půl hodiny, tak jsme se rozhodli přenocovat v takovým menším hotýlku hned u dálnice. Spali jsme asi 4 hodiny, protože jsme ráno vstávali tak abych jí stihla školu, hah. 
Do školy jsem musela, páč jsem ten den psala 3 testy. Hned první hodinu jsem psala z chemie a dostala jsem plnej počet bodů- nejlepší ze třídy :D, pak jsem psala z APES což nebylo tak jednoduchý, ale zas na druhou stranu to nebylo nějak extra těžký takže jsem to jakžtak zvládla a nakonec jsem psala z Angličtiny na slovíčka, přičemž jsem téměř nevěděla co znamenaj ty věty, natož abych si pamatovala slovíčka :D 
Byla jsem neuvěřitelně vyčerpaná, tak jsem si sjela do Starbucks pro kafe a bylo dobře. Po škole totiž byl zápas v socceru na kterej jsem chtěla jít. Ale mám pocit, že letošní soccer tým není moc úspěšnej, takže hra stála za houby, ale potkala jsem tam nový kamarády tak aspoň něco :)
Takhle jsme jeli z večeře na zápas:)
Páteční noc jsme strávili u Lindy Hill, což je naše druhá kancelorka, která se o nás stará :)
V sobotu ráno jsme vyrazili na ranč vyrábět víno :)


 Obří texaský býk, na kterým můžou jezdit děcka :D mě děsil i přes plot :D
Snad nejvtipnější alpaka co jsem kdy viděla :D

 Trochu divný kozy, rozhodli jsme, že jsou křížený s prasetem, protože měli strašně krátký nožičky a byly tlustý :D
Tímto bych chtěla pozdravit mojí milovanou sestru! Našla jsem tvoje dvojnice v Coloradu!


 No jo srandičky, jako malý :D


Tohle je reportér a učitel lyžování ze Švédska, tak jsme se s nim vyfotili na památku :D

 Tohle všechno víno jsme sešlapali :D nééé dělám si srandu, ale trochu jsme šlapali...

 Další srandičky, to by mi šlo :D....
 To bychom nebyly správný exchange studentky abychom se u všeho nevyfotily:DD
Začíná období 'FALL' , což je jako listopad, ale v září :D to dává hodně smysl já vim, nicméně se začínaj měnit stromy a všechno je barevný, tak jsme v neděli vyrazili do Vailu. A nečekaně byl ve Vailu další Oktoberfest :D

 Tad pár doplňujících fotek co nevim kam zařadit :D
Tohle je obří frozen yogurt asi za jeden dolar! byl fakt boží, ale vzhledem k tomu, že jsem ořed tím snědla jeden obří burger a hranolky, tak jsem myslela, že prasknu. Ale snědla jsem to celý :D
 Tohle jsou strašně rozomilý kočky, Tiii host rodiny. Jedna se mnou usla když jsme koukali na fotbal :) jsou strašně heboučký :D 
Spala jsem u nich z neděle na pondělí :) pro jednoduchost....
 Tohle je moje host mamina když mluví se zraněnou Alaskou, běžela v lese a nabodla se na větev -.- tomu se říká šikovnost, má na noze díru až na kost...
 A tady si vybírám partnera na Homecoming což je za týden :D
V neděli jsme dělali tie-dye s Lily, protože máme tenhle týden spirit week. Což znamená, že každej den si musíme oblíct něco jínýho podle tématu. Je to vždycky týden před Homecoming. 
-dneska v pondělí jsme měli PJs day, takže jsme všichni byli v pyžamu ! to bylo hodně super :)
a taky v rámci toho byl dneska klučičí turnaj ve volejbalu, což byla super sranda :D
 Byli rozdělení podle tříd, takže je jasný, že to vyhráli maturanti :D
No nic to je pro dnešek asi zase všechno :) doufám, že se bude líbit:) 
Možná to bude trochu zmatený, ale trochu tolerance prosím, nejsem spisovatel :)
Mám Vás všechny moc ráda. S pozdravem Klárka 
P.S.- jestli se Vám zdá, že mám nabitej program a skoro nejsem doma, tak se Vám to zdá dobře :D 




Žádné komentáře:

Okomentovat