neděle 2. října 2016

6.týden a Inbound Orientation Meeting! a 7. týden a STĚHOVÁNÍ!

Čaudy!
Předem se omlouvám za zpoždění vysvětlím níže v příspěvku :)
Tak tenhle týden školu shrnu hodně rychle. Za 1. nemám ani moc fotek, což mě docela mrzí, protže byl spirit week a každej den jsme byli oblečení nějak jinak .... pondělí- pyžamovej den, úterý tie-dye neboli batikovaný cokoli, středa- Americký den, čtvrtek- třídní válka(každá třída měla svojí vlastní barvu), pátek- černo-zlatá-> barvy školy :)
Tie-dye den... výraz není jeden s nejlepších, ale co už :D
 Španělská rýže- hodina vaření...bylo to fakt dobrý, ani jsem to nečekala :D
 Tohle jsem našla na skříňce- stašně mě to potěšilo ikdyž je to špatně napsaný <3
A vpátek asi ve 12 nás Sally vyzvedla a vyrazili jsme do Duranga!! Asi 6 hodin cesty!

 Cestou jsme se zasekli v zácpě asi na hodinu a tak jsme dělali "Chinese fire drill" což bylo to že jsme všichni na jednou vylezli z auta o dávali jsme si závody, kdo dřív oběhne auto :D to byla fakt sranda!









Cestou jsme vystřídali všechno možný počasí. A napadl první letošní sníh, takže lidi co mě znaj tak ví , že jsem byla úplně mega nadšená, skoro ani mluvit jsem nemohla <3 
Nadcházející fotky nejsou popořadě, já už skoro nevím jak popořadě...Ale co můžu říct je, že se tyhle lidi ve dvou dnech stali mojí rodinou. Je to zvláštní jak jsme všichni z úplně z jiných míst tohohle světa a sešli jsme se v jednom městě se stejnýma problémy s  téměř stejnýma zážitky a zkušestmi. Mám je moc ráda a jsem šťastná že s nima můžu trávit čas po dobu mojí výměny :)
(Franci, Česko, Španělsko a Německo)
 (Česko, Zimbabwe, Francie, Polsko a Taiwan)
Jenom holky z celého světa


 Jedna z nejlepších! Španělka!
 Ehmm.. myslim si že to nepotřebuje komentář :D
 Samozdřejmě jsem to musela pokazit :D
 První večer.
 Příprava na HOCO -Homecoming něco jako školní ples :)
 (téměř) Celý svět na jedné fotce!! <3
 Připraveni vyrazit :)

 Já s Tiiou :)

 Tahle jsme jeli na výlet :)


Kluci taky připraveni :D

Takhle to vypadá když vypustíte děcka z celýho světa tancovat!! bylo to skvělý strašně jsem si to užila :)

 Výlet za památkama! Dřív tam bydleli Indiáni :)

 (Finsko, Česko, Indie a Litva)

 Den po HOCO :D byli jsme hotoví. :D
Jeli jsme domů za krásného počasí :)
 Těsně před odjezdem jsme dostali dort!! Samozdřejmě se na to jako první vrhl věčně hladový Nice z Turecka :D
 Poslední fotka s horama :) né že bych ve Vailu neměla hory ale nemám tady holčinu z Brazílie a kluka ze Španělska :D
Tak a máme tu 7. týden.
V pondělí večer mě vzaly moje dvě consuloerky na večeři. Už to bylo divný, protože tam nebyla Tiia. Byly jsme na večeři v hodně dobrý pizzérce, když mi oznámily, že se budu stěhovat ještě tenhle týden. Měla jsem hodně těžkej den tak jsem to neunesla a rozbrečela jsem se před všemi lidmi tam tak to bylo hodně emotivní. s největší pravděpodobností jsem se přestěhovala, protože jsem bydlela hodně daleko od školy a taky proto, že mě moje ségra moc nemusí a tak jsme spolu nemluvily. Myslely to hodně dobře, já jsem akorát měla hodně těžkej den a navíc jsem si hodně rozuměla s mojí host mámou. Byla to pro mě těžká zpráva stěhovat se o měsíc a půl dřív.
A tak když jsem přijela domů zabalila jsem si všechny věci což nebylo úplně jednoduchý a další den jsem se přestěhovala k jedné z mojich consuolerek- k ředitelce zábavy. 
A začly jsme mi hledat mojí druhou rodinu! A bude to Lily! nejúžasnější člověk co tu zatím znám. Budu se tam stěhovat ve čtvrtek, protože vyplnění přihlášky jako host rodina zabere trochu času. Ale je to úžasná rodina a budu bydlet asi 5 minut autem od školy. Takže jsem šťastná, ale byl to těžkej týden tak tímto vám vysvětluju moje zpoždění.
A aby toho nebylo málo tak jsem měla v pátek ve škole takovou blbou příhodu :D na hodině vaření jsme čistili trouby... a já když jsem jí chtěla zavřít tak jsem jí nešťastnou náhodou celou vysklila :D asi o 10 minut později o tom věděla celá škola, no jo sociální média :D nejvíc mě děsila ta učitelka, protože byla úplně v pohodě :D
Lily, její mamka a Sophie- nejlepší kámoška Lily, mě vzali v pátek večer na koncert bylo to super, takovou srandu jsem dlouho nezažila :)

 Já a Lily
 Jako z Amerických filmů :D
 Naše skvadra :)
 Véča! nejlepší pizza v okolí!!

V sobotu ráno mě vzala Tiii host rodina horolezit na stěnu v posilovně, nikdy jsem to nedělala takže to ze začátku bylo docela dost těžký, ale pak jsem si zvykla a bylaa jsem v tom docela dobrá a byla to super sranda, potom jsme šli do opravdový německý restaurace-> nojo jako doma :D
Potom jsem šla na procházku s mým hodně dobrým kamarádem. Pak jsem šla k němu domů n večeři koukali jsme na fotbal a tak. 
Celé údolí jako na dlani, dlouho jsem tu nebyla v přírodě takže mi to hodně pomohlo k mému vnitřnímu klidu :D


               To by bylo všechno pro tyhle dva týdny! Nevěřili byste, ale bylo to docela náročný :) 
Všechny Vás moc zdravím 
Klárka <3 



Žádné komentáře:

Okomentovat