neděle 11. září 2016

Měsíc!!!

Uteklo to jako voda a už je to měsíc co jsem tady :) Za tenhle týden nemám ani moc fotek tak se předem omlouvám....
Škola vaření, nee sranda dělali jsme zeleninovou polívku, docela chutnala :D 
Do tohohle týdne jsem na matice moc nechápala ale tenhle týden jsem pobrala anglický výrazy a už teď se tam nudím haha, děláme už asi 3 týdny aritmetickej průměr na kalkulačkách, hah :D
S APES jsme šli dělat rozbor vody v řece Eagle, to byla docela sranda protože jsme se všichni vykoupali. Sbírali jsme vodní brouky, měřili hloubku, kameny a průtok. Nakonec nám z toho vyšlo že je to velice dobrý vodní tok, takže to bylo velice úspěšný! 
Ve středu měla moje host mamina narozky (36), tak jsme šli salvit do stejné restaurace, kam mě vzali na moje první Colorádský jídlo. Miluju jak mají všude tady ty světýlka, je to neuvěřitelně krásný,  třeba při západu slunce :D
Pátek!!! Psala jsem první test z Angličtiny, nebylo to moc těžký. Bylo to na slovíčka, ale učitelka mi řekla, že si to v pondělí můžu napsat znovu a s poznámkami, tak jsem to nemohla odmítnout.
A byl další zápas v Americkým fotbale! Úplně totálně jsem se do toho sportu zamilovala. Docela mě mrzelo, že většina lidí tam jen stála a vůbec nevěnovala hře, což byla škoda byl to parádní zápas. Byla jsem téměř jediná kdo nějakým způsobem dával pozor a trochu se orientoval ve hře, fakt mě to moc baví! 
- Nevim jak to dělaj, ale téměř každej zápas v čemkoli se odehrává při úžasným západu slunce :D

 Samozřejmě jsem se musela taky vyfotit :D 
 - vlevo dole je výměnná student ze Švédska- IDA a vpravo nahoře výměnná studentka z Rakouska- Katie, Ostatní děvčata jsou naše spolužačky a kamarádky :)
 Tiia se dala k roztleskávačkám, tak jsme se museli vyfotit!
 Můj dobrej kamarád a spolužák z APES, v poločase jsme sebrali partu kluků a šli hrát. To byla teprv sranda, to se ví, že jsme vyhráli :D
Vyhráli jsme 13-7, což je docela úspěch. Většina lidí mi řeklo, že minulej rok projeli co mohli a tohle už je druhej zápas co jsme vyhráli! Možná je to mnou, haha :D dělám si srandu, prostě jsou dobrý!
Po zápase jsem šla na přespávačku k Tiii host rodině a ráno jsme vyrazili do Denveru!!!

 Tohle je téměř největší nákupní středisko v Denveru, vůbec to nevypadá jako obchoďák u nás.
 vevnitř všechno ze dřeva, krásně to tam vonělo, nikde žádný odpadky ani eskalátory. Bylo to takový útulný :)
 Nakupovali jsme tři hodiny, koupila jsem si všechno co jsem potřebovala utratila jsem strašnou spoustu peněz. Ale nelituju toho, řekli že nemám, že jsou to všechno vzpomínky, že peníze se dají nahradit, ale tohle zažívám jenom jednou za život :)
 první záblesky Denveru jako města!!!


 Nejsem zvyklá na tak velký města a budovy, takže jsem byla unešená! 
Byli jsme na večeři v Cheesecake factory. Můžu vám zaručit, že lepší cheesecake jste neměli!! to bylo fakt boží!!!


 Následně na to jsme šli do divadla na Broadwayskou show Phantom of the Opera! to bylo parádní. Jako fakt super, vůbec jsem  nečekala, že by to mohlo bejt tak dobrý!!! Byla jsem nadšená a dostala jsem podpisy od hlavních účinkujících... !! :) 



západ slunce nad Denverem.....
Po divadle přišli taky nějaký srandičky. Byli jsme ubytovaný ve fakt luxusním hotelu. Tak jsme se rozhodly, Já, Tiia a Hannah (Tiii host ségra- 12) , že trošku prozkoumáme hotel :D
 Důkaz, že jsem přibrala, ale ještě to není nějaký moc viditelný, tak se to dá přežít!
 No jo srandičky, nafotily jsme tolik fotek, že to ani nebylo možný :D
Šťastná Klárina !!!
 ( čepici mám 'půjčenou' od kamaráda, bůhví jestli jí ještě někdy uvidí :Da mikinu jsem si ten den koupila, je to focený ve dvě ráno protože jsem ten den  vypila strašně moc kofeinový limonády) :D


 Vstupní hala...
A ráno se probudíte v úžasný posteli a tohle máte za oknem....Fakt miluju západy a východy slunce tak si zvykejte na hodně fotek s touto tématikou :D
no neí to krásný?? <3
Ráno cesta domů a výhled na nádherný hory :)
Potom co jsem se vrátila zpátky ke svý host rodině, jsme vyrazili téměř přesně po měsíci na to samý místo na paddle board s maminou, mladší ségrou a její kámoškou:)
 Nebylo to moc dobrý, bylo strašně větrno :D ale i tak to ´bylo krásný!!!
Myslím si, že je to všechno pro tenhle týden. Pořád nedokážu uvěřit že je to celej měsíc. První týden jsem myslela, že to nezvládnu už ani den a teď jsem opravdu šťastná! 
Moje angličtina je hodně vtipná, lidi mi říkaj že mám hodně dobrej akcent a výslovnost, ale jak jsem tady už docela dlouho moje pusa je neuvěřitelně unavená . Tak na konci dne už jen taktak blekotám. Občas mám velkej problém s rozlišováním angličtiny a češtiny. Už mi to oboje přijde tak přirozený, že to občas zaměňuju... Když mi někdo píše česky tak mám chuť odpovídat anglicky...a když na mě někdo mluví anglicky tak mu odpovim 'No jasně' :D je to vtipný :D 
Moc Vás všechny zdravím a mějte se aspoň tak dobře jak se mám já! 
Klárka! :)
P.S.- zase jsem se snažila o víc textu. Pár z Vás mi psalo, že to rádi čtou. Tak aspoň víte, že na Vás myslim :)



Žádné komentáře:

Okomentovat