neděle 23. října 2016

Po třech týdnech...

Zdravím Vás po pěkně dlouhé době a za to se docela omlouvám, ale ono je docela těžký najít si čas.
Musím říct, že už jsem tady jako doma, takže úplně nemám o čem psát, protože už jsem tady přes 2 měsíce a to je pěkně dlouhá doba(pro mě). Na začátku bylo všechno nový tak jsem psala o
tom jaký to je a podobně, ale teď je pro mě všechno to nový docela normální, takže už ani moc nefotím a tak. To bylo pro vysvětlení proč toho není moc za tři týdny.

 Jinak jsem se přestěhovala do nové rodiny a cítím se tu podstatně víc jako doma než kdekoli jinde. Celá rodina je na mě fakt hodná a starají se o mě pěkně. Hodně si povídám s mamkou i se ségrou. Často koukáme na filmy a to nás hodně spojuje, vždycky všechny tři brečíme jako želvy. :D Což je skoro jako doma.
Tak přidám jenom pár fotek s popiskama abyste věděli, že se tady mám stále dobře a ještě pořád žiju :D
Takhle jsem se v pondělí ráno probudila do sněhu!!!


Velcí šéfkuchaři :D já jsem teda myla nádobí 14 dní, protože jsem rozbila troubu...
Tohle je maturitní prsten, kterej stojí asi 12 tisíc korun...
Já a moje nová sestra <3
Hostili jsme volejbalovej turnaj a takhle jsme měli vyzdobenou šatnu :) 



Plakáty pro maturantky z volejbalu... jako rozloučení. (dělala jsem ten pro Tim)
Týmová večeře :)

A oslava narozenin v jednom!

Takhle vypadá Americké kino před Halloweenem. Byla jsem na filmu: Sirotčinec slečny Pregrinové pro podivné děti a byla jsem na tom 2x, protože se mi to fakt moc líbilo. 

Tohle je moje nová lenivá společnice- Sparky!!

Kámošky z volejbalu :)

Moje první čínská sušenka! :D neřekla mi nic moc zajímavýho tak jsem to vypustila :D
Tohle byla oslava narozenin jednoho z teď už dobrých kamarádů... A byli jsme všichni oblečení jako v starověkém řecku.. TOGA párty!!!


 Výlet s holkama do Glenwood springs... chtěli jsme udělat něco pro svoje zdraví tak jsme šli do hot springs se sírou a bylo hoodně těžký tam vydržet, protože tam bylo děsný horko a ještě hůř to smrdělo :D.Pak jsme zašli na super dobrej oběd a kouknout do centra Glenwoodu a na nějaký nákupy trošku :)



A to je vše vážení. :)
Sami můžete vidět, že toho za tři týdny není moc. Ale mám se tady dobře a mám spoustu kamarádů a hodně srandy. Přijdu si tu vážně jako doma.
S láskou zdraví Klárka! :)




Žádné komentáře:

Okomentovat